کرج، چهارراه طالقانی، روبروی برج آموت، خیابان قائم، پلاک 125
ویولنسل

ساز ویولنسل یکی از سازهای ارکسترال می‌باشد که در ۳ سطح مبتدی، متوسط، پیشرفته تدریس می‌شود.
که در دوره مبتدی جدا از تئوری موسیقی با نحوه آرشه کشی و نوازندگی در سطح مقدماتی آشنا می‌شوند که شامل سوزوکی و قطعات ساده می‌باشد. در سطح متوسط بیشتر تمرکز روی سونوریته و موزیکالیته است و از کتابهای روسی در این سطح استفاده می‌شود. در سطح پیشرفته روی رپرتوارهای مهم ویلونسل مثل سوئیت‌های باخ و کنسرتوها و سونات‌ها کار می‌شود. استفاده از این ساز در تکنوازی و گروه‌ها و ارکستر ملی و سمفونیک بسیار متداول است.
در آموزشگاه آوا، ثبت نام در کلاس‌های موسیقی محدودیت سنی ندارد، با این حال توصیه ما این است که کودکان ۲.۵ تا ۹ سال، در ابتدا یک دوره موسیقی کودک را بگذرانند و سپس با آمادگی کامل یادگیری ساز تخصصی مورد علاقه خود را را شروع کنند.

روزهای برگزاری

شنبه، پنجشنبه

اساتید ویولنسل

سهیلا عظیمیان

نحوه برگزاری

هر هفته یک جلسه کلاس خصوصی به مدت زمان ۳۰ دقیقه برای هنرجویان تشکیل می شود. (پنج دقیقه پایان کلاس مختص به استراحت مدرسین است)

کلاس های تمرینی

در آموزشگاه آوا کلاس های تمرینی رایگان برای هنرجویان برگزار می شود. (اگر استاد مربوطه شرکت در این کلاس را لازم بدانند)کلاس ها در هفته شامل دو جلسه  ۲۰ دقیقه ای توسط استاد و یک جلسه ۳۰ دقیقه ای توسط کمک مربی است.

دوره آنسامبل (گروه نوازی)

هنرجویانی که مایل باشند، پس از تعیین سطح می توانند در دوره های آموزش مبانی گروه نوازی (همنوازی و ارکسترسمفونیک) شرکت کنند.

مدرسه موسیقی

در این پروژه استثنایی، کلاس‌ها در هفته شامل دو جلسه ۲۰ دقیقه‌ای توسط استاد و یک جلسه ۳۰ دقیقه‌ای توسط کمک مربی است.

همه دوره ها
نرم افزار مدیریت آموزشگاه موسیقی | موزیک آکادمی