کرج، چهارراه طالقانی، روبروی برج آموت، خیابان قائم، پلاک 125
هارمونیکا

به دو روش پاکر و تانگ بلاک تدریس می‌شود. در هر دو روش در ابتدا به شیوه‌ی صحیح نواختن تک نت و نحوه صحیح دست گرفتن ساز پرداخته می‌شود و پس از آن شروع به نواختن قطعات ساده برای این ساز و نواختن ریف‌ها و جمله‌های پر کاربرد موسیقی بلوز و نواختن گام می‌کنیم.
پس از اموزش تکنیک‌های پر کاربرد در هر دو روش گفته شده، مبانی بداهه پردازی با تأکید بر فرم موسیقی اموزش داده می‌شود هم زمان به گروو‌های مهم ونحوه‌ی جمله پردازی در گروو‌های مختلف نیز پرداخته می‌شود و در نهایت هنرجو می‌تواند به اجرای موسیقی و هم نوازی با ساز‌های دیگر و اجرا در گروه‌های موسیقی بپردازد. لازم به ذکر است در طول آموزش از کتاب‌های آموزش این ساز مانند پیتر گلینگ، ‌دان بیکر، استیو بیکر، دیوید برت استفاده می‌شود.
در آموزشگاه آوا، ثبت نام در کلاس‌های موسیقی محدودیت سنی ندارد، با این حال توصیه ما این است که کودکان ۲. ۵ تا ۹ سال، در ابتدا یک دوره موسیقی کودک را بگذرانند و سپس با آمادگی کامل یادگیری ساز تخصصی مورد علاقه خود را را شروع کنند.

روزهای برگزاری

یکشنبه، دوشنبه

اساتید هارمونیکا

زویا افسری

نحوه برگزاری

هر هفته یک جلسه کلاس خصوصی به مدت زمان ۳۰ دقیقه برای هنرجویان تشکیل می شود. (پنج دقیقه پایان کلاس مختص به استراحت مدرسین است)

کلاس های تمرینی

در آموزشگاه آوا کلاس های تمرینی رایگان برای هنرجویان برگزار می شود. (اگر استاد مربوطه شرکت در این کلاس را لازم بدانند) این کلاس ها هفته ای یک جلسه به مدت ۳۰ دقیقه هستند و توسط کمک مربی برگزار می شوند.

دوره آنسامبل (گروه نوازی)

هنرجویانی که مایل باشند، پس از تعیین سطح می توانند در دوره های آموزش مبانی گروه نوازی (همنوازی و ارکسترایرانی) شرکت کنند.

همه دوره ها
نرم افزار مدیریت آموزشگاه موسیقی | موزیک آکادمی