کرج، چهارراه طالقانی، روبروی برج آموت، خیابان قائم، پلاک 125
موسیقی کودک

دوره موسیقی کودک برای کودکان ۲.5 الی ۹ سال که زمینه و سابقه ای در زمینه آموزش موسیقی ندارند برگزار می‌شود (لازم به ذکر است که در بسیاری از موارد تیم آموزشی آوا مجبور می گردد تا با کلی مرارت و سختی، کجیهای آموزش نادرست قبلی را راست و ایستا کند) و پس از اتمام این دوره، هنرجویان برای یادگیری ساز تخصصی کاملا آماده هستند.
علاوه بر آموزش مفاهیم آواز، نت خوانی، ریتم و حرکت و ساز هایی مثل فلوت ریکوردر، بلز، زایلوفون ها، متالوفنها، طبلک و سازهای پرکاشن دوره های موسیقی کودک باعث تقویت مهارت های جسمی و روحی کودکان نیز می‌شود.
برای هر کودک در بدو ورود یک پرونده تشکیل می شود که در آن خصوصیات، مهارتها، توانائیها و نقاط ضعف وی درج میگردد و در پایان هر ترم تمامی آیتمها مجددا مورد ارزیابی قرار گرفته و روند آموزشی و پیشرفت کودک مورد بررسی قرار می گیرد. با کمک مطالبی که در این پرونده و در طول تحصیل کودک درج می گردد امکان تشخیص علائق، توانائیها و استعداد کودک در انتهای دوره بسیار کم خطا بوده و مربیان را برای هدایت کودک به دوره های بعدی راهنمایی می کند.
دپارتمان موسیقی کودک در آموزشگاه آوا با نظارت و سرپرستی استاد فرزاد حکیم رابط با بیش از 33 سال تجربه آموزشی هدایت می گردد که ایشان طی جلسات منظم هر ماه مدیریت مجموعه را از روند آموزشی این دپارتمان مطلع می سازد.

روزهای برگزاری

شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه

اساتید موسیقی کودک

فرزاد حکیم رابط، یاسمین زارع دار، سیمین محمدی، پوریا عطاکوهی، محیا گودرزی، زهره بنادکوکی

کتاب های مورد استفاده

نوای بهار، بلز و بازی، طبلک و بازی، نردبان آسمان، ترانه های کوچک برای بیداری، دنیای شادی، تمبک من

نحوه برگزاری

هر هفته یک جلسه کلاس خصوصی یا گروهی برای هنرجویان تشکیل می شود که زمان کلاس بستگی به تعداد افراد دارد. (پنج دقیقه پایان کلاس مختص به استراحت مدرسین است)

مدرسه موسیقی

در این پروژه استثنایی، آموزش موسیقی به کودکان به دو شکل دو زبانه (انگلیسی-فارسی) و تک زبانه (فارسی) صورت می گیرد.کلاس ها در هفته شامل دو جلسه ۲۰ دقیقه ای توسط استاد و یک جلسه ۳۰ دقیقه ای توسط کمک مربی است.

دوره آنسامبل (گروه نوازی)

هنرجویانی که مایل باشند، پس از تعیین سطح می توانند در دوره های آموزش مبانی گروه نوازی (همنوازی و ارکسترکودکان) شرکت کنند.

همه دوره ها
نرم افزار مدیریت آموزشگاه موسیقی | موزیک آکادمی