کرج، چهارراه طالقانی، روبروی برج آموت، خیابان قائم، پلاک 125
کمانچه

کلاس‌های آموزش ساز کمانچه، در سه دوره ابتدایی، متوسطه و پیشرفته برگزار می‌شوند.
دوره ابتدایی: آموزش نت خوانی و ریتم خوانی و آشنایی با اجزای ساز کمانچه، نحوه گرفتن ساز (اکول)، نحوه انگشت‌گذاری روی ساز، شناخت نت‌ها و صدا‌ها و بطور مختصر نواختن ملودی‌های ساده.
دوره متوسطه: آموزش نواختن اتود‌ها، آشنایی با گام‌های مختلف، تغییر پوزسیون و نواختن ملودی‌های دوره متوسطه
دوره پیشرفته: آشنایی با ردیف‌های موسیقی ایرانی (ردیف میرزاعبدالله، ابوالحسن صبا) و نواختن انواع فرم‌های موسیقی ایرانی از قبیل پیش درآمد، چهار مضراب، تصنیف، قطعات ضربی و رِنگ‌ها
در آموزشگاه آوا، ثبت نام در کلاس‌های موسیقی محدودیت سنی ندارد، با این حال توصیه ما این است که کودکان ۲. ۵ تا ۹ سال، در ابتدا یک دوره موسیقی کودک را بگذرانند و سپس با آمادگی کامل یادگیری ساز تخصصی مورد علاقه خود را را شروع کنند.

روزهای برگزاری

سه شنبه

اساتید کمانچه

وحید سلیمانی نژاد

کتاب های مورد استفاده

مضراب، گلنوش، ترانه، یاد

نحوه برگزاری

هر هفته یک جلسه کلاس خصوصی به مدت زمان ۳۰ دقیقه برای هنرجویان تشکیل می شود. (پنج دقیقه پایان کلاس مختص به استراحت مدرسین است)

کلاس های تمرینی

در آموزشگاه آوا کلاس های تمرینی رایگان برای هنرجویان برگزار می شود. (اگر استاد مربوطه شرکت در این کلاس را لازم بدانند) این کلاس ها هفته ای یک جلسه به مدت ۳۰ دقیقه هستند و توسط کمک مربی برگزار می شوند.

دوره آنسامبل (گروه نوازی)

هنرجویانی که مایل باشند، پس از تعیین سطح می توانند در دوره های آموزش مبانی گروه نوازی (همنوازی و ارکسترایرانی) شرکت کنند.

همه دوره ها
نرم افزار مدیریت آموزشگاه موسیقی | موزیک آکادمی