کرج، چهارراه طالقانی، روبروی برج آموت، خیابان قائم، پلاک 125
پیانو

دوره مبتدی: شامل فراگیری نت خوانی، مفاهیم اولیه تئوری موسیقی (مانند درک ضرب، میزان و ریتم)، تمرینات اولیه انگشتان و حرکات دست است. در این دوره قطعات ساده بسته به توانایی هنرجو برای شناخت و اجرای موسیقی به او ارائه می‌شود.
دوره متوسطه: تدریس کتاب‌هایی جهت کسب تکنیک و مفاهیمی شامل موزیکالیته و تئوری متوسطه
دوره پیشرفته: قطعات و رپرتوار پیشرفته از دوره‌های مختلف با هنرجو کار می‌شود و هنرجو در ضمن میتواند استایل نوازندگی و سبک نوازندگی خود را بطور حرفه‌ای انتخاب نماید.
در نهایت هنرجو باید شناخت دقیق از نوازندگی، موسیقی شناسی، آهنگسازی و رهبری پیدا کند تا بتواند آینده‌ی حرفه‌ای خود را تعیین کند. در آموزشگاه آوا، ثبت نام در کلاس‌های موسیقی محدودیت سنی ندارد، با این حال توصیه ما این است که کودکان ۲.۵ تا ۹ سال، در ابتدا یک دوره موسیقی کودک را بگذرانند و سپس با آمادگی کامل یادگیری ساز تخصصی مورد علاقه خود را را شروع کنند.

روزهای برگزاری

شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه

اساتید پیانو

الهام ترکمن، سارا شریف فر، پریا حمدی، پانیذ عطایی

کتاب‌های مورد استفاده 

جان تامسون، بیر، چرنی، مایکل آرون، اشمیت، هانون، برگمولر، کلاسیک فاوریز، کتاب‌های رپرتوار آهنگسازان مطرح

نحوه برگزاری

هر هفته یک جلسه کلاس خصوصی به مدت زمان ۳۰ دقیقه برای هنرجویان تشکیل می‌شود. (پنج دقیقه پایان کلاس مختص به استراحت مدرسین است) کلاس‌های تمرینی: در آموزشگاه آوا کلاس‌های تمرینی رایگان برای هنرجویان برگزار می‌شود. (اگر استاد مربوطه شرکت در این کلاس را لازم بدانند) این کلاس‌ها هفته‌ای یک جلسه به مدت ۳۰ دقیقه هستند و توسط کمک مربی برگزار می‌شوند.

همه دوره ها
نرم افزار مدیریت آموزشگاه موسیقی | موزیک آکادمی